victoria anton linus

mamma kom in och väckte mig halv 10 , jag åt frukost på 5 min och tog på mig mysskläder gick ner till doktorn för jag skulle mina kryp som kryper i benen och armarna , jag fick en tid så jag ska tillbaka på torsdag kl 09.15 då  ska dom undersöka ta tester och sånt.  När jag kom så  tog jag bara på mig något för jag mamma skulle till stan . Jag köpte ett par jeans som skulle ha köpt förra veckan men det blev inte så , så jag köpte dom idag , sen köpte jag en bikini underdel sen fick man ett linne på köpet så  jag tog ett lila sen köpte jag två par skor det var rea på 50 % så  det var bra . Sen åt vi  kina mat  , nu sitter jag här och kollar på Vi hade i alla fall tur med vädret 2. Om 35 min kommer världens bäsata victoria hit vi  ska väll göra iordning oss och sen ska jag fråga henne om hon vill fixa min blogg lite. Ikväll eller någon gång ska vi  gå  på bio med linus och anton , kommer inte håg va det va för fel . Jag tror att det är den jag jakob och rikard och josefine skulle ha sätt förra gången. Hoppas att den bra. Här kommer lite bilder från det jag köpte i stan.  

Fan vad sommarlover går fort , det är bara 4 veckor kvar tills skolan börjar vi  har redan haft 5 veckor .Jag vill ha sommarlov för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0