vadstena kväll med victoria hanan.

igår var jag i norrköping med hanna eller vi  skulle egetligen till tranås , men det gick inga tåg det så  vi  åkte fram och tillbaka . Aaa om ni läser hanna andersson blogg så  har hon skrivit vad som hände. Men det var en man som hjälpte oss också  han var jätte snäll som sa vägen bara att han sa fel centrum till oss. Vio as garvade massor.Vi skulle försöka hitta piercing affär men det gjorde vi  aldrig vi  åkte hem kl 7 typ. När jag kom till mjälby käkade jag mat och sånt , skulle ha åkt till linus med hanna , men det blev inte så.  Tack för igår hanna andeersson :)

Idag vaknade jag kl 9 åkte till vadstena igen och fikade lite sen åkte vi till mjölby sen drog jag hem för jag skulle packa lite inför flyttningen det är bara 6 dagar kvar tills vi  flyttar spännande. Nu ska jag packa om väskan för mamma ska skjusa  mig till mormor och morfar , där sen kommer hanna med sin moppe vi  åker till vadstena till victorias sommarstuga ska vara där ikväll sen åker vi  hem. Eller jag sover hos mormor och morfar tills imorgon.

jag måste åka nu  vi  ses bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0