Två underbara dagar.

jaa tjejer vad säger ni  , igår  var det en trevlig dag i söderköping norrköping och linköping. Vi åkte till söderköping åt mat och glas och gick upp på bergen och kollade lite . sen drog vi  till norrköping och gick på stan sen drog vi till linköing åkte buss till ikano gick där men där var inte länge. Josefine sov hos mig också  vi  åt mat och kollade på film och snackade massor vi somnade ungefär 2 eller 3 någon gång där. Vi vaknade kl halv 1 vi  åt frukost sen gick vi  ner till stationen vi  tog tåget in till mantorp där hoppade victoria hanna på , vi  åkte in till mjölby och badade en stund , sen gick vi  och åt mat . Sen gick vi  tillbaka till stationen , det var en lång vandring. Nu  när jag kom hem ska jag bädda bort från josefine sov här sen ska jag duscha. Sen åkte jag nog in till mantorp hem till josfine med hanna vickan , vi  ska kolla på film och sånt.  Här kommer det lite bilder från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0