Torsdag

mamma kom in halv 9 med frukost på sängen till mig , det är inte ofta man får det. Vi ska till vårdcentalen med mig och kolla upp mina kryp ni vet jag har i benen och armarna. Vi pratade med doktorn sen kollade vi  mina reflexer dom såg bra ut. Sen tog vi  blodtryck där såg det inte lika bra ut . jag hade 105 man skulle ha över 130. Sen fick jag ta två sprutor men ska till baka typ om 2 veckor igen och ta andra sprutor sen får jag tabletter för det , får hoppas att dom hjälper då. När jag kom hem hjälpte jag mamma att packa inför  flyttningen för vi  flyttar om 1 vecka och 4 dagar , det är ganska mycket att göra. Nu åker dom till sommarstugan så  jag är hemma själv.Sitter och kollar på sjukan på tv och navelpiercingar  på datorn hittat två st eller tre st har jag.

jag håller med vickan  jag ska nog ta någon gång vid augusti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0