slapp dag

sov hos victoria tills idag , vi vaknade kl 12 ungefär för emelie hennes syrra kom ner och väckte oss. Vi satte på oss kläder fort och åt frukost fort för vi skulle med tåget 13.14 . Vi skulle mötta hanna på stationen dom två skulle på stan jag skulle åka hem. Men dom kom hit och har nyss åkt hem. Igår var julia hanna vickan jag i  mjölby och åt mat på donken. Sen skulle vi  åka hem för vi  skulle till rikard jag körde hannas moppe hem . Hanna satt bakom mig och var nervös. När vi  kom till rikard var ju så  klart josefine där och stickan och jakob vi  kollade på film och snackade lite sen vissade vi  upp en dans för dom. Vi var där länge tror vi  gick hem ungefär halv 3.  Nu vet tror jag ska kolla lite på film och slappa. Måste ju vara pigg tills imorgon för då  är det ju fest !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0