Måndag

kom nyss hem , har vart hos ronja två nätter. Har vart mycket trevligt . Söndags vaknade jag jessan ronja nere i deras stuga , men jag och jessan vaknade för att ronjas mamma och hennes kompisar kom ner och skulle bada. Sen somnade vi  om igen. Vi åkte upp till ronjas hus och åt frukost sen kollade vi  på tv massor slappade. Runt 5 hlav 6 gick vi  ut och rid eller jag rid med jessan en stund , ronja låg och solade lite. Efter det duschade vi  av oss vid ån. Sen åt vi  mat och kollade på tv och satt vi  datorn. Idag måndag morgonen ringde hanna hos väckte oss kl 9 för vi  skulle komma in till mantorp för vi  skulle lämna pengar till leo , men jag åkte hem. Sen ringde julia mig och skämtade med mig att ronja hade kört sönder min moppe för hon fick låna den , henne moppe gick inte. Så nu ska jag duscha av mig lite och packa för vi  flyttar om 3 veckor ungefär. Sen på kvällen kommer david till mig och mysser :)<33

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg:)

2009-07-13 @ 14:13:05
URL: http://sofiamariaroberttson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0