kl 00.09

nu ska nog gå  och lägga mig är jätte trött , man får ju inte så mycket sömn när man sover med victoria gunnarsson hon pratar i sömnen hela tiden , fattar inget vad hon säger.  Men när jag kom hem idag så vissade mamma mig mina tabletter som har kommit som jag ska äta i hela livet . Man måste ta dom en viss tid så jag måste gå  och bära på dom hela tiden ifall jag är bort , för dom man dom inte i rätt tid eller hoppar över en dag får  man börja om och äta tabletter as jobbigt är det . Nästa fredag ringer doktorn igen för då ska han prata med mig , han ska mest fråga om dom hjälper och sånt om jag behöver fler tabletter. Victoria hanna kom till mig en stund idag. Hanna skulle pröva en kjol av mig victoria hjälpte mig med lite saker på datorn. Har typ packat allt inför flyttning på söndag ska vi  bära över alla låder till en lastbil som ska stå tills på måndag så man kan börja städa golvet och sånt. Imorgon flyttar mina kusiner in till linköping , det ska blir roligt . Jag flyttar på måndag. Det kommer blir jobbigt måste gå upp halv 7 då  och vi  ska vara färdiga här inne kl halv 4 för sen kommer det andra som ska bo här dom kommer ifrån stockholm. Men tiden rinner iväg ska sova nu  längtar tills imorgon jag hoppas att det blir roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0