inte långt kvar

aa det finns inte så  mycket att säga. Pappa ringde och väckte mig imorse kl halv 11 vi  snackade massor om , vad som kommer att hända snart efter som det inte är långt kvar till .... aa ni fattar ni som vet vad jag menar. Inte långt kvar till jag ska flytta häller så  jag har packat lite idag igen . Man tror att det är så  mycket men det är jävligt mycket. Jag har också  bestämmt vilken tapit jag ska ha sen. kl halv 7 kommer victoria jessica ronja in till linköping vi  ska ut och käka mat tillsammans.

Man måste bara säga en sak innan jag drar att hanna och victoria jag älskar er mest ni är underbara och bäst ! skulle aldrig klara utan er. Jag måste få  säga en sak till ni måste börja lyssna på världens bästa låt den heter  I´m blue




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0