film kväll

kom nyss hem från josefine. Har vart där med victoria hanna jonna. När vi kom dit så  kollade vi  på heartbreak hotel det är rolig , kan sitter och kan alla repleker jag tror att dom tycker att jag är jobbig ibland som sitter och gör det typ hela tiden. När vi  hade kollat på den så  började jag och josefine baka en kladdkaka. Hanna och jonna satt vi  datorn , vickan satt på golvet läste en tidning. Vickan jag fick damp sen , vi  ska fan bli kodespelare vi  spelade upp filmen för dom andra men jag var tvungen att hjälpa vickan lite med replekerna för hon kommer inte ihåg allt. Efter det satte vi  på en as roligt film , men vi  kollade inte på hela för vi  åkte hem. Jag ska upp kl 08.45 ska till doktorn då. Men nu ska jag nog lägga mig och sova , vi  hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0