festen (Y)

kom nyss hem från jessica och ronja. Festen var kanon bra tycker jag , kunde inte ha blivit bättre tyckte jag. Fast det vart väldigt mycket att städa , efter alla åkte hem så bärjade jag ronja städa typ en timme. Vi gick och la hos kl 2 tror jag , eller jag vet inte riktigt hihi. Vi vaknade kö 9 för jessica kom in och väckte mig ronja . Vi tog ett morgon dopp för att vi skulle bli pigga det blir man när man badar i kallt vatten. Sen städa lite till innan vi  gick upp till jessica och åt frukost . Sen badade vi  hennes pool. Ungefär kl 1 halv 2 så åkte jag och julia lämnade min moppe hos mormor och morfar , för vi  skulle åka hem , men det var ingen hemma . Så vi  fick gå  tillbaka till jessica vara där igen vi  åt mat och var inne på datorn lite. Kl 5 kom mamma och hämtade mig och julia , jag ville bara hem och duscha av mig och lägga mig i sängen och sova . Är as trött.  Men tack för allt igår , meest tack till ronja och jessica .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0