Fan vad jag är glad

 igår åkte hanna jag moppe till victorias sommarstuga som ligger i vadstena.Det är inte roligt att åka moppe med vastena , lång tråkigt. Men när vi hade kommit till vastena var vi inne i själva stan där så  kollade jag bak till hanna , när jag kollade fram igen så hade bilen framför mig stannat så  jag värr stannade . Jag var inte långt ifrån att köra på den. Hon som körde bilen kollade i bakspegeln flera gånger på mig , men det hade jag också  gjort. Sen stannade vi  för att kolla på sms:et som vickan hade skrivit till hanna hon skulle beskriva vägen dit. Men hon hade sakt lite fel. Så hon fick komma och mötta oss. När vi kom dit åkte vi  in till vadstena och spelade minigolf med emma också det var roligt att se henne igen. Sen gick vi  lite runt där. När vi  åkte hem till hennes stuga så gick vi  till en för att bada . Vi badade näck vi  simmade ut en bit. Efter vi  hade badat så  åkte hanna jag hem det var inte skönt , det var svin kallt. När jag kom hem till mormor och morfar gick jag och la mig på direkten var ganska  trött efter moppe turen.

Idag vaknade jag kl 10 har inet gjort så mkt , men mamma kom och hämtade mig kl 15.45. När jag kom hem käkade vi  sen packade igen, Nu ska mamma jag gå ut och gå , blir nog en lung ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0