baksmällan <3

nu har victoria åkt hem . Det har vart en mycket trevlig ikväll med victoria linus anton. Vickan kom till mig lite tidigare hon skulle hjälpa mig att göra om bloggen , den var jätte bra . Tack victoria du  är bäst !. Efter vi  hade gjort iordning oss så gick vi ner till stan för att mötta killarna , vi  åt mat och snackade lite. Kl kvart över 6 skulle vi  kolla på backsmällan. Det är världerns bästa film ni som inte har kollat på den måste göra det  . fy fan vad vi  gravade. När den kommer ut på dvd ska göra köpa den måste göra det. Efter bion följde dom till stationen. Vickan jag gick hem till mig och åt och kollade på film. Sen gick vi  ut på balkongen och snackade lite kl halv 12  åkte hon hem så  jag följde henne dit sen gick hem. Är ganska trött nu så jag ska nog sova för det blir att sätta klockan igen ska till söderköping med josefine hanna victoria jonna. Hoppas att det blir bra väder och roligt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0