trött

idag sprang josefine hanna jag typ till skolan idag. Deras tåg vart försenat igen så vi fick skynda oss på lite. När vi  kom dig så  samlades vi  sen fick vi  ner till en fotbolls plan och körde tävlingar med 1.orna och 2.orna och 3.orna. Det gick inte så bra för oss på att kasta stövel eller vad säger ni? Efter det hade vi lunch då  gick vi till subway jag och josefine hanna , fast hanna köpte en hamburage istället. Efter lunchen så  hade vi  dragkamp i berga där var det as äckligt vatten. Jag åkte i så klart med huvudet först så jag åkte ner med huvudet under vattnet och var as lerig över hela mig det var inte roligt det luktade as om mig. När jag kom hem duschade jag av mig och satte på tvättmaskinen tvättade mina kläder för dom luktade ju as också. NU sitter jag här ska snart packa väskan för jag åker till pappa tills imorgon . Jag åker tåg imorgon med dom andra som kommer ifrån mantorp det ska bli kul att se en del.  Imorgon har vi vanliga lektioner fast dom verkar inte så  jobbiga presis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0