tiden är kommen

 nea det vart inget med hanna och victoria jag var i mjölby skulle göra det . Jag tyckte att det var viktigt för mig. Så jag var där ett tag till , sen kom mamma ock hämtade mig där. När jag kom hem gick vi  ut med winter ett tag , sen duschade jag av mig och satte på tv och dvd för jag skulle kolla på en film , som är så  jälva bra. Den heter The three Muskelteers. Handlar om en pojke hans pappa är död han var en muskeltör då  vill han också bli det , då  träffar han tre st deras uppgift är att skydda kungen så han följer med dom , på deras resa till slottet , där blir det krig. Men snart ska jag sova för mamma kommer att väcka mig imorgon kl 8 för då  ringer doktorn mig och frågar hur det går mig att äta tabletter som jag gör nu  . Jag kommer att säga att det går bra , men dom hjälper inte så  länge.  Men jag ska stänga av tv nu . Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0