spänning på gång

jaha då  va 2009 sommarlovet slut , det har varit den bästa sommaren. Imorgon börjar skolan. Jag är inte nervös ett piss men imorgon blir jag säkert det. Men bara för det tänker jag inte åka och klippa mig som en viss perosn gör om man är nevös. haha ! ( vem kan det vara?). Just nu sitter jag själv hemma fär pappa är och jobbar en stund men han kommer snart hem om 2  timmar ungefär. När han kommer ska jag åka till mormor och morfar lämna min moppe, sen tror jag mamma hämtar eller om jag åker tåg hoppas att hon vill hämta mig , men det vill hon säkert inte för ibland orkar hon inte. När jag kommer hem då  ska jag packa upp väskan sen drar mamma jag till en måla färg affär kolla på tapet jag vet  exat vad jag vill ha.

igår bestämmde jag att jag skulle gå upp tidigt så  jag är berädd imorgon att känna att jag ska gå  upp väldigt tidigit imorgon eller hela veckan om man säger så. Men min kropp ville inte vaknade kl halv 9 men sen ville inte så  jag somnade igen och vaknade halv 10 ville somna om igen. NEj det får jag inte göra , måste gå  upp. Så  jag fattar inte hur jag kommer orka att gå  upp imorgon kl 7 eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0