skolan

jaha då har man börjat på  en ny skola i linköping på bigitta skolan. Jag kom i samma klass med Josefine Hanna , det var fan i mig gött. Vi kom först till skolan stod utanför en stund sen gick vi  in till aluan och satt där en stund sen fick vi  reda på klasserna. Sen gick vi  till ett klassrum körde en lek sen gick vi  runt lite . Gick ganska länge idag för att vara första dan till kl 13.40!. Sen gick jag och mötta victoria för hon skulle följa med mig hem en stund vi  åt lite mat sen snackade vi  lite om idag , sen kollade vi  på en film. 15.45 åkte hon iväg. Kl 17.00 ska mamma jag ner till stan och köpa saker till skolan sen kl 18.00 ska vi till skolan igen då  ska rektorn prata lite vad som kommer att hända och sånt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0