öjebro

jag vaknade kl halv 6 för det lysste in i fönstret vi har tagit bort gardinerna. Men jag somnade om igen det var skönt. Jag vaknade kl halv 11 , gick upp och åt frukost. Sen tog jag på mig kläder för mamma jag gick ut och gick för att kolla hur det går för mina kusiner dom håller på att flytta in i stan så  vi  skulle se hur går för dom. Nu ska jag äta mat och kolla vad jag ska ha på mig ikväll för det är fest i öjebro. Fast först ska jag och vickan göra iordnings oss hos frida sen cyklar vi till jesscia för vi  ska vara där en stund , sen drar vi  till öjebro. Hoppas att vädret håller som det är nu. Det får inte regna !!
Efter festen ska jag och frida sova hos vickan tills imorgon.  På söndag blir det att gå och lägga sig tidigt för jag måste ställa klockan tills på måndag , måste gå  upp kl havl 7 för vi  skla flytta då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0