nollning

vaknade kl kvart i 7 tog på mig kläder sen åt jag frukost sen sminkade jag mig och satte upp håret. Sen gick jag ner till tågstationen sen gick vi till skolan. På morgonen skulle vi  skriva om hjärtat men våran lärare skojade med oss att vi  skulle ha ett prov på det . Först vart alla lite nervösa men sen kom inga-lill med papper då  såg vi  att dom va hel vita haha . Efter det gick vi  ner till trädgårdföreningen och hade nollning där dom målade på våra tröjor skrev saker sen gick vi  ditt och körde massor med lekar det var kul. Sen skulle man presentera sin kompis dom trodde att jag och hanna inte kände varandra men det gjorde vi  ju . Så  vi  kom inte undan det var mitt fel haha så  vårt straff vart att börja att krypa fram till en skål med vatten och doppa huvudet och hämtade äpplet sen krypa vidare med en skål med mjöl där i skulle man leta efter sen socker bit. Jag och hanna vart värst i håret det fasnade så  man ville bara hem och ta bort det . men vi  hade lunch sen rast sen skulle vi  bara samlas och få  låne kort på bibloteket. Efter det gick vi  hem jag tog ett bad direkt hade inpackning i 3 timmar ska borsta håret nu så  vi  får se hur det ser ut men det känns bra. Efter mamma kom hem från jobbet åkte vi  och handlade mat sen hämtade vi  tapeter så  morfor kommer nog imorgon eller på fredag och tapeserar mitt rum. Vi åker nog och köper möbler till mitt rum också  imorgon. Nea nu ska jag hjälpa mamma med maten för hon har lite bråttom hon ska träna så  vi  ses hejdå!. Bilder finns på mobilen men jag har mammas dator kan int lägga in dom här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0