lördag

jag vet att jag har vartit dålig på att uppdatera men jag har inte haft tid. I förrgår var jag med jonna vi  va i vadstena sen gjorde vi  massor saker. Vi tränade fotboll också. Igår spelade vi  match vann med 1-0 . Efter matchen åkte jag hem och käkade mat sen drog jag till hanna , vi  skulle åka till lillsjön vi  åkte vilse lite fast det var inte mycket. Vi var där en lite stund sen åke vi  hem till kim för jag skulle låna bensin sen drog vi  någon annan stanns och var var lit folk fast samma några av dom. Sen dorg vi hem till hanna jag sov där till idag. Vi vaknade kl halv 11 tror jag låg i sängen till 11 och snackade lite. Sen åt vi frukost sen kollade vi  på tv. Kl 12.25 åkt jag hem fär då  åkte pappa jag till vadstena och käkade plankstek det var jätte gott. Vi kom hem kl 16.00 nu sitter jag här ska snart åka till bästa vet int vad vi  ska göra men det märks.

Fillannilsson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0