Kommer att sakna julia dahl

 gjorde iordning mig fort som tussan för jag skulle till vickan en stund innan vi  skulle till julia. Sen kom alla tjejer vi  gick tillsammans till julia. VI massor med roliga saker runt 10 tiden tror jag åkte vi tll öjebro där var mer folk vi  va med dom och festade. Jag gjorde bort mig för en också . Men som tur hörde han inte, det är glad över. Sen kom polisen så  jag tog josefines moppe för hon va med rikard så  jag drog fort hem till julia sen kom jonna dit och lämnade min kjol till mig sen åkte vi  hem. Tack för allt julia jag kommer att sakna dig massor hoppas att du  får det bra i mora . Älskar dig massor vi kommer aldrig glömma dig vi  får hålla kontakten med varandra alla tjejer tycker jag ska göra det . Snart blir det att göra iornding sig till fotbolls träningen tar moppen ner . Efter den åker jag och jonna säger hejdå  till julia efter som vi  inte hann det igår. På bilden är det jag och världens bästa !

Kommentarer
Postat av: julia

kommer sakna dig massor <33 lycka till på birgitta:)

älskar dig gumman <3

2009-08-13 @ 14:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0