hot hot hot

jag vet att jag har vart dålig på att uppdatera men jag har inte hunnit för jag har inte haft tid och inte vart hemma också. Men vi  kan börja med tisdag då  tog hanna jag håll i naveln , var lite nervös först men det gjord inte så  värst ont , det gjorde mest ont när skulle ta shälva hålet. Efter vi  hade gjort det åkte mamma jag till ikano köopte lite mölber till badrummet sen gjorde jag inget mer. Sen har vi  gott skänninge marknaden med hanna vickan julia frida. Sen träffade vi  massor med folk. Vi åkte buss och tåg hem sen till mig bara jag och hanna , hanna skullle sova hos mig den natten. Dan efter var det as varmt så  vi  åkte hem till hanna  och va ute lite , men det var så  varmt så vi  la mest i skuggan och snackade lite sen spelade fotboll. Vi åkte på fotbolls träning sen det gick bra bara att jag fick skoskav igen så det blir nog ingen match för mig på söndag måste ringa och säga det. Igår var hanna jag hemma hos hanna efter som jag sov där vi  var ute igen , det var jätte varmt , men linus ringde hanna och frågade om hanna jag ville följa med jonte linus och bada i lagunen det gjorde vi  , fast vi  får inte bada. Men badade lite rumpan. Efter vi  kom hem så  åkte vi  hem till mig ooch hon sov hos mig igen . Lördag morgon , nu har hanna åkt hem hon skulle åka och bada , det ska jag med. Sen kanske på kvällen ska jag va med hanna vickan det märks om vi  är det.

Fillannilsson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0