en evighet

vaknade kl 11 tror jag gick upp dirket och satte mig vid tv sen kom pappa med frukost till mig. Nu sitter jag hemma själv för han är och kollar på en mobil till sig själv jag orkade inte hänga med. För jag har as ont i huvudet . Ska du  duscha av mig nu  sen ska jag kolla på tv. Runt 4 tiden åker jag nog till victoria vi  ska kolla på killarnas match som är kl 5 med josefine och hanna . Jag vet att jag alrdig lägger upp bilder på bloggen men dom har jag på min datorn. Jag åker hem till mamma imorgon för vi  ska köpa tapeter till mitt rum för vi  ska börja och tapesera mitt rum på tisdag förmodligen. Vi ses kanske i klämman dom som kommer och kollar .
Skolan börjar om två dagar börjar bli lite nevös fast jag vet inte åt vad , men ändå  känns det lite nervös att börja en ny skola och träffa andra männiksor.

Shaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0