augusti

igår var det nollning , fy fan vad det regnade på oss. Vi gick runt havla linköping sen började fan regna as mycket , så  vi gick till tågstationen för vi  skulle möta rikard men på vägen tid så  hoppade vi  vattenpöllarna haha vi möte anton jakob också . När vi kom till tågstationen så  stod vi  där sen kom dom in med en gubbe som va as full så vi se en lite show haha hanna jag bara garavade. Sen gick vi  hem till mig och badade lite för vi  fröss ihjäl. Efter det så  gick josse hanna och köpte godis jag stannade hemma och gjorde iordning mackor och varm chockald till oss. Efter det så  gick vi och la oss för vi va as trötta vi  låg och snackade en liten stund. Jag och hanna vaknade halv 9 för jag gick på toan sen somnade vi om igen och vi  sov till kl kvart i 11 tror jag. Vi gick upp och åt frukost sen ringde emelie qvist mig och frågade omjag vill gå på stan med henne ett tag , det gjorde jag ju. Josefine plattade mitt hår och hanna satt vi  datorn en stund . Sen gick vi  ner till tågstationen dom skulle åka hem jag gick ner för att möta emelie. Jag hittade ett par myssbyxor. När vi  ahde gott ett tag gick vi  hem till mig och fikade lite sen följde jag henne till tåget. Nu sitter jag framför tv väntar på mamma för dom ska sätta upp min byrå och mitt sovbord sen ska vi  bygga ihop vårat ny köksbord som ahr kommit. Hoppas att det är bättre väder nästa fredag fär då  är det nollning igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0